Zamówienie

Jak długo zajmuje realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 14-16 dni roboczych ze względu na PREORDER.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Każdy Klient otrzymuje powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia. Są one wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych użytkowników informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”.

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Twoje konto jest tworzone automatycznie przy realizacji pierwszego zamówienia. Posiadanie konta daje możliwości korzystania z takich udogodnień jak przeglądanie historii zakupów, proste zwracanie, wymienianie i anulowanie produktów, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz je anulować. Wystarczy zalogować się na swoje konto, wejść w zakładkę “Moje zamówienia” i wybrać opcję “Anuluj zamówienie”. Po anulowaniu zamówienia lub wybranego produktu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem anulacji.

Płatność jest zwracana zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Czy mogę wymienić towar?

Tak, towar można wymienić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli nie był używany i posiada oryginalne metki. Nową przesyłkę wyślemy do Ciebie w ciągu 48 godzin od pozytywnego rozpatrzenia wymiany.

Więcej szczegółów na ten temat przeczytasz w zakładce Wymiana i zwrot.

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeżeli nie posiada śladów użytkowania i ma oryginalne metki. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni od pozytywnego rozpatrzenia.

Więcej szczegółów na ten temat przeczytasz w zakładce Wymiana i zwrot.

Wysyłka i dostawa

Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Kiedy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz powiadomienie na maila, podanego podczas składania zamówienia, wraz z linkiem do śledzenia paczki.

Jakie są formy dostawy?

Dostępne formy dostawy to InPost Paczkomaty i InPost Kurier oraz wysyłaka UPS.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Dostępne są różne opcje płatności: Przelewy24, Blik, Visa, Mastercard, PayPal

Jaki jest koszt dostawy?
  1. Dostawa na terenie Polski jest darmowa w przypadku wszystkich form płatności przy użyciu Paczkomatów InPost.
  2. Cennik innych rodzajów przesyłki zobaczysz w koszyku podczas realizacji zamówienia. 
  3. Posiadamy wysyłkę międzynarodową.
Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Wyślij e-mail z prośbą o wystawienie faktury wraz z numerem Twojego zamówienia na hello@allwonders.pl

W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta?

W przypadku innych pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: hello@allwonders.pl. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin w dni robocze.

Rozmiary

Jakie rozmiary są dostępne w sklepie?

Nasze produkty występują w rozmiarach S, M, L.
W przypadku staników z fiszbinami wybieramy rozmiar miseczki i obwodu.

Jak dobrać idealny rozmiar?

W celu dobrania idealnego rozmiaru skorzystaj z Tabeli rozmiarów, gdzie podpowiadamy, jak dobrać najlepszy.

Kupony rabatowe

Jak mogę zrealizować mój kupon rabatowy?

Podczas procesu składania zamówienia wpisz kod kuponu rabatowego w przeznaczone do tego pole i zatwierdź go. Jeśli wpisane dane były prawidłowe, wartość kuponu rabatowego zostanie odliczona od kwoty zamówienia.

Gdzie mogę zrealizować kupon rabatowy?

Kod kuponu rabatowego możesz wpisać w specjalnie przeznaczonym do tego polu podczas składania zamówienia.

Dlaczego mój kupon rabatowy nie został odliczony od kwoty zamówienia?

Pamiętaj, że niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności, oraz że promocja może dotyczyć konkretnych produktów.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas na hello@allwonders.pl

Przedstawiciel obsługi klienta skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.